Monday, August 3, 2009

开工大吉

荣少今天开工大吉。 昨晚,我text他:Hey, good luck for your new job. Make good impression, don’t pick up girls on your first day! 他回:Haha…nervous leh. 我回:I can understand why you are nervous but steady boom bee bee LAH! 又text:I just remembered I don’t have to work tomorrow ha ha NYE WYA SA! 他回。
祝福荣少前程似锦,阳光普照。 今早,我在这儿blog,听Pete Teo的I GO。 撒咯,拜五考试叻!

4 comments:

  1. 你真的是很欠抦耶!(CY,我会帮你打他的!)
    祝考试顺利啦!(还敢去练歌???)
    兴奋兴奋,要见面了!!!

    云。

    ReplyDelete
  2. 祝你考试顺利。

    **前程(程弟)似锦(锦兄)**
    原来我们的渊源在这。

    金娜

    ReplyDelete
  3. 金娜,我的玛雅,这样也给你想到。

    锦兄,我也祝你考试顺利,一马当先!!!
    也祝荣少前程似锦,步步高升!!!

    ReplyDelete
  4. 奥买哥,金娜来访,还不快点铺红地毯!!

    ReplyDelete