Sunday, January 15, 2012

时尚再循环

上一次说我把时装品牌寄给我的catalog镶起来,变成artwork。我的桌子是全玻璃的,滑鼠无法在上面滑。我就是这幅德性,干干净净的玻璃桌子上,没有指纹,只有有瑞典Form Us With Love的桌灯、Supermama的托盘(用来装SD card 和眼镜)、电脑屏幕、键盘、触控板和滑鼠。一直在找一个好看的滑鼠垫,可是一直没有找到喜欢的。直至昨天在清理press kit的时候看到这片光碟,摇身一变,就变成滑鼠垫了。

3 comments:

  1. 哇,Prada压在你的老鼠下。它会哭吗? :p
    我的老鼠垫没有那么名贵,就我随手抓来的书啊notebook就是了。:D

    ReplyDelete
  2. 不会啦,Prada是时装界老大,Apple是科技界老大,在我的桌上平起平坐,哈。

    ReplyDelete
  3. The Mulberry Handbag features a leather flap closure that can then be secured using sometimes a postman's lock or the tiny lockable padlock at the front end of the bag. All such fixtures on the bag are made from brass including the brass feet relating to the bottom of the bag which are useful for protecting the leather at the bottom of the Bayswater with being scratched and scuffed http://www.mulberry-bags.net/index.php/men-mulberry/mulberry-purse.html.

    ReplyDelete